Friday, April 21, 2017

Mainan baru part 2

So into me. Tak tau lah syndrom ape. Nak kate housewife, im still single. Syndrom mak mak. Anak tekak je ade kot. Huhu
Dah lama aku dok kenang kan pan takoyaki ni. 2 years ago. Sangatttt sangat mahal. Seketul tu pon mencecah Rm 100.00 maka aku hanya mampu melihatnya.
Baru baru ni. Jumpa kat lazada pan yang boleh guna atas stove. Bukan elektrik. Maka tangan yang gatal ditambah dengan bisikan bisikan dan terus clik dan bayar. Sambil tunggu beliau sampai didepan pintu rumah.
Tadaaa
Hambik ko
Dalam kotak lagi tu
Dapat 1 pan
2 berus silikon
Pencucuk dan lidi

Harga die
2 kali murah dari 2 tahun lepas
It cost RM 50.00 only tapi aku ada kupon lazada lagi la murahnye.
Total aku bayo RM 45 sahaja.
Suke le tueee
Kalau nak boleh pergi page lazada taip takoyaki pan.
Selamat bersoping

Nanti dah buat aku post kat sini. Alaaa korang sume pon dah pernah buatkan. Bukan ape aku suka makan. Asik beli je. Mahal pulak tu. Baik buat sendiri boleh makan banyak sampai buntat.

Suke aku tengok beliau bergolek dalam pan tu. Kalau aku buat maukah jadi macam tu hahaa we try.

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER