Sunday, February 15, 2015

buku asus terbalik dengan tingkap 8

hati berbunga riang sebab hajat selama 2 tahun ni tercapai wehuuuuuu
apa dia?
inilah
*
*
*
*
*
*
*
asus note book flip

 
 

ia note book

ia flip book

tetibe ia jadi tablet pulak
eh
 
hahahaha
ada touch screen tau
asalnya nak beli yang biasa-biasa je
tapi dah jatuh cinta dengan yang ini pula
susah nanti sampai ngigau. beli jelah
 
harga dia RM 1599.00
dengan 4gb RAM 500gb internal
processor i3
tapi satu je kelemahan dia dia tak ada graphic card
so kerja berat dia tak boleh buat.
photoshop edit gambar agak susah sikit
tapi tak apa
aku tak reti pun buat semua tu
hahhhh
 
setakat seminggu ni aku lenjan dia ok lagi lah
tapi tak tahu sampai tahun bila boleh bertahan
dan aku pun bertahan dnegan benda ni
 
so far benda susah nak dapat jaga bebaik ok
 
 
 
 
 
 
 
hyde jekyill me
 
eh dah kenapa aku tersengeh-sengeh tengok drama ini
kat dalam laptop ini
adakah ia sebab tengok kat laptop baru
atau aku memang gila kat hero drama tu hahaaiiiii 

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER