Friday, March 10, 2017

Saya suka berinai tak sangka pulak jadi penjual inai

Selama hari ni saya suka pakai inai. Kat rumah ada 2 pokok inai. Dedulu pokok inai kat rumah saya ni merah menyala. Tapi sekarang ni. Tak mahu merah. Pakai lama pun warnanya oren je. Penat tumbuk sampai lenguh tangan.
Skang susah nak jumpa pokok inai. Yang ada ni x taw baka siapa.
Sebab dah fedup inai daun tak merah. Maka surveylah kat web penjual penjual inai yang bertuah. Banyak kali dah beli inai online. Dari instant, serbuk sampailah ke celup. Kadang x puas hati gak. Ye lah ada yang metah kemain. Sudah bertukar jadi ungu la,pink la. Aihh langsung x siyok. Ada jugak yang mengelupas lepas seminggu pakai. I mean bukan kulit I tapi warna inai tu. Bukan pudar tapi mengelupas!!!!
And this year try lagi nak beli inai. Banyak pulak orang jual inai. Mungkinkah juga jodoh dan rezeki saya dengan jari cantik. Maka berjodoh lah saya dengan dengan jari cantik menjual inai secara part time.

Ini inai jari
Harganye senang cerita x payah saya pm. Awak pm saya. 
RM 25 exclude postage.

Ini inai rambut pun sama RM 25 juge la ye

Tengok warna die cantikkan
Macam ni la kitew suke.
Sekali pakai je terus merah.
Warna kat kulit tu pudar je x mengelupas pon .
Yang kat kuku kekal merah sampai habis.
Tapi ada tapinya. Nak dapat merah macam ni kena pakai 5 jam keatas. Pakai sekejap pon boleh tapi hasilnya x cantik macam dalam gambar tu.

Macam mana berkenan ke??
Contact no kat atas tu. Kite layan sehabis baik. Tapi berkenaan inai sahaja okeh.

Inai jari/ rambut RM 25.00
Inai jari free 1kon lukis
Inai rambut free glove dan cap rambut.

Postage: 
SM RM 8.00
SS RM 12.00

Inai jari ni jimat tau. 1 sudu besar boleh pakai 10 jari. Entah bile kite punye tu nak habis.😍😍

Aha jangan lupa follow ig jaricantik_ipoh
Jumpa kat ig wokeh.

Kite bagi free delivery untuk sape yang cod kat pekan ipoh. Cod boleh dibuat selepas jam 5.30 petang - 7 malam sahaja. 
Tambun klebang chemor tanjung rambutan dan seangkatan dengannya jarak lebih dari 10km dengan waktu perjalanan 40 minit dan keatas. Senang cerita kawasan yang terkeluar dari pekan ipoh lah ye. cust boleh pickup di pekan ipoh. Tapi kalau nak saya delivery juga add RM 5.00.
Sekian harap maklum

Postage  setiap Isnin, Rabu dan Jumaat.

Note:
Customer saya yang disayangi jangan push saya untuk cod time office hour. Saya bukan mak lampir yang boleh terbang berdesup dengan penyapu hantar barang kome dan kembali ke office.  Saya manusia biasa. Harap maklum.

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER