Thursday, March 19, 2015

White Musk Smooky Rose by The BodyShop

tajuk macam Wangi tapi baunya lagi Wangi. ini namanye perfume dari body shop. entah macam mana boleh terbeli pula nasib Wangi. sedap baunya.

inilah botolnya.
tak cantik macam botol perfume international lain
tapi baunya awesome!!!
hidu kat botol macam bau limau
bila spray pehhhh sweet kot
pastu ada bau macam bunga-bunga rose sikit.
 
ihsan dari dinding pakcik google
 
White musk smoky rose lebih kurang bau macam
Britney spears fantacy
aku ada perfume ni
tinggal botol je isi dah habis
tapi body shop punye lagi sweet tak strong sangat macam fantacy
 
 
 
 
ini free gift + free delivery
aku beli online wehhh sebab malas nak keluar bertenggek kat AEON
padahal AEOn tu belakang rumah je kot
dasar pemalas!!!!!!
 
Harga White musk smoky rose RM 102.90 each 30 ml
setakat ni belum keluar 60 atau 100 ml lagi
kalau ada lagilah mahal
setaraflah dengan perfume international mahal wehhhhh
tapi memang perfume international pun kot
tapi bau dia sedap aku suka
 
free gift ni 60 ml ciput je harga dia RM 12.90.
sebab aku dapat free aku suka
kalau beli memang tak lah
 
macam ni punya bau tak dapat nanet lapore pun tak pe
insyaallah aku akan repeat beli lagi
tapi lain kali aku nak bertenggek kat Aeon belakang rumah je
sebab free gift ngan free delivery tak selalu ada
tambah lagi april nanti GST akan berkuatkuasa
makin mahallah harganya
pening pale den
tapi bila ada bau Wangi muka ada sinyum juga!!!!!
 
angap jelah ini sebagai hadiah hari lahir untuk diri sendiri
memandangkan takde sape nak bagi hadiah kan rewarkanlah untuk diri sendiri
 
LOVE YOUR SELF!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER