Friday, January 9, 2015

suami perfect 10! it is really exist?!

Selamat Malam Sayangssss!!!!

hey buat apa? mimpi suami perfect 10 hahahhaaaaa!!!
percaya? adakah?. aku tak tahu! tapi ada. memang ada tapi.....tapi kat dalam drama tibi ngan dalam novel jer hahahaaaaa

buat perempuan-perempuan yang belum kahwin sila angkat tangan, okey saya angkat tangan hehehee. jangan berangan suami perfect 10 non hado dalam dunia nyata. berangan jelah ko nak dapat laki yang pandai masak siap buat breakfast dengan rose pulak tu tambah lagi nota jiwang karat. aduh mak aiiiii. di ulang JANGAN BERHARAP!!!!!. lelaki dalam dunia realiti yang adanye nak jadi pengarah semata. semua nak diarah-arahkan buat tak nak eh.

dalam tibi dalam novel mereka ni sweetttttttttttt!! dalam dunia nyata menyakitkan hati eh!. dulu sebelum kahwin memang perfect 10. serba serbinyalah tahu. masak paling koman pun megilah. sapu sampah pun pandai. apatah lagi membasuh kain. tapi bila dapat bini tetibe semua tu jadi tak tahu pula aik!!!! aikkk mana aku tahu? aku belajar dari apa aku tengok lihat dan dengar. then buat penilaian. That's true memang tak ada lelaki macam itu? betul tak kengkawan berstatus Puan?!

Diulang JANGAN TERPENGARUH DENGAN TIBI DAN NOVEL!!!! semua tu fantasi semata. lelaki seperti itu tak pernah wujud pun.

jangan galak sangat nonton tibi sebab kesweetan watak dalam drama tu. hakikatnya drama hidup kau tak akan sesweet itu.


sekadar gambar hiasan
 
untunglah kalo laki ko buat breakfast macam ni hari-hari
 
hahhhh berangan lagi!!!!

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER