Wednesday, March 9, 2016

Moon that embrace the sun

eh tajuk entry saya macam drama korea pulak "THE MOON THAT EMBRACE THE SUN" heeee tapi saya bukan nak cite pasal drama korea itu.
saya nak citer pasal hari ini gerhana matahari terjadi.
salah satu keajaiban Tuhan dimana bumi, bulan dan matahari berada dalam satu garisan lurus.

tapi kat tempat saya tak nampak apa-apa pun. gelap pun tidak. tapi pagi nak pergi kerja langit mendung macam nak hujan matahari ada cuma nampak macam biasa. oh mungkin bukan rezeki saya kot dapat tengok gerhana matahari kali ini.

 sebab saya tak dapat tengok gerhana yang betul terjadi
nah ler fake gerhana dari The Moon That Embrace The Sun
opsss gambo aje mleh ler nak review pasal drama ni
korang tengok ajelah sendiri

ini gambo dari whatsapps
tak tahulah dari mane
pandai bebudak ni snap gambo



dan nikmat TuhanMu yang manakah kamu dustakan
Ar-Rahman 55:13

 

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER