Sunday, June 29, 2014

cerita kelmarin dan Ramadahan is coming!!!!!

ahaaa malam ni adalah malam 1 Ramadhan. Alhamdulillah, bertemu juga dengan ramadhan kali ini. dan paling best Ramadan kali ini ditemani dengan shaklee hahahh
aku cuma ambil yang ini sahaja


 
 
 

Vita-C
 
ohooo besau tau pilnya
aku ni bukan jenis suka makan ubat sebab susah nak telan
apa punye jenis tak tahu lah
ini pun payah tau. dah la 2 jenis pula tu
adoii mak aii
 
dia cakap ambil Vita c 1 tablet setiap hari . okey fine boleh handle
omega guard 3 biji 2 atau 3 kali sehari
mamposs kau
aku makan omega guard ni sebiji je setiap hari. tu pun payah
macam makan apa je dia tak nak pi dok pusing-pusing dalam mulut
sudahnya aku kunyah je dua-dua ni
senang
sib baik rasanya tak lah teruk sangat
boleh lah!!!
 
***pengsan

okey tamat cerita pasal shaklee sebab akau bukan jual shaklee pun. malas!!! tau enggak!!

okey last week makan-makan kat restoran arab hadramoth *entahlah ejaan dia macam mana pun tak tau janji sebutannya betul huh. Ini kali kedua. Orang belanja ikutkan aje. aku?? Mana mampu nak makan kat restoran macam ni. sedihkan kisah hidup aku ni?*tetibe. memang sedap tau. roti dia sedap. pencicahnya pun sedap nasi dia lagilah sedap. meh aku tayang sikitapa yang dah dipelahapkan

roti ape ntah beso beno

yang ini nasi arab dengan ayam +kambing

pencicah untuk roti
kambing ape ntah
 
ini jelah yang sempat di snapkan
yang lain dah tamat riwayatnya
sekian!!
 
ohooo belum lagi
kelmarin counting days
hari ini is coming!!!!
 
 
kalendar yang dok asyik menghitung hari
abaikalah drama kat dalam Pc tu
ini adalah hasil tindakan kebosanan di ofis
 
salam Ramadhan buat semua
 
 

*macam mana aku nak telan ubat kalau macam gini gayanya
aihhhh!!!!!!!
 
sekian!!!!

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER