Friday, July 26, 2013

bolognese spageti

 
here bolognese spageti for iftar Ramadhan 17
dalam sebok-sebok membling-blingkan baju raya sempat gak memasak.
 
muke ni memang pemalas nak masuk dapur untuk masak. sampaikan mak cakap sanggup lapar dari masak. tengoklah malas tahap dewa.
tapi sekali masak sedap..... haaa kau masuk lah bakul angkat sendiri.
 
bukan tak reti tapi malas.
sebabkan hari ni cuti sempena Nuzul quran
nak tak nak kena jugak lah. sebab ini adalah request
katanya spegeti aku sedap setaraf dengan spageti kat Pizza hut.
aku paham tu
kalau nak suh aku buat puji lah melambung
tapi mang dah lama nak buat
tercapailah hasratnya.
 
ehem... aku ni spesis lagi suke belek baju dengan benang dari memasak.
lagi suke belek pokok bunga dari masak.
tapikan kalau masak boleh makan.
haaaaa
 
masak western memang tererlah... terbaik
tapi bile suh masak makanan melayu
mak aiiiiii tak menjadi
tu yang malas nak masak
tambah lagi kalau guna santan
boleh makan tapi tak cun macam aku huhuhuhuhuhu
 
okey back to spageti bolognese
taknak tempek resepi coz bende ni senang
bebudak pun leh buat.
kalau nak jugak sila google
okey
 
 
***bling-bling hampir siap yeahhhhhh
 
 
Sekian

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER