Wednesday, January 5, 2011

bad day today

sayang saya dah tercalar. hati saya pon tercalar juga uhukkk. bajet boleh masuk sekali adoiiiyaiiii tercium jugak la bontot kete orang tu. sib bek cium alaala manje tapi calar jugak la. seb baik juge orang tu setel cam tu jer kalo tak melayang gak RM huhuhu. melayang jugak sebab sayang saya calar kene repair pulak.

hari malang sedunia kot. masuk opis termenung takde mood dah nak wat keje. g toilet terlanggar pintu pulak adoiii tercabut pulak skru jam. hahaiiii sib bek leh pasang. sedih saya. cerita lain pulak nak balik pintu sebelah kanan tak leh masuk sempit bijak punye parking coz dah cium bontot kete orang kene la masuk ikot kiri. ape pandang2 orang sebelah. dengki ngn aku ler tuh. dah masuk ni nak start enjin pasang wiper hari ni ujan. ape bende lekat kat wiper tuh....alaaaaa dah tak leh kuar terpaksa la kuar ikut kiri gak. tak abis-abis orang sebelah nih dok mandang. malang nyerrrrr dewan bandaraya ipoh dah saman letak kompaun sebab tak letak kupon parking haiiii melayang lagi RM. seb bek DBI kalo JPJ habis la lesen kene gantung.

betui-betui malang kot. pakcik mana pulak la letak moto sebelah kete aku. pakcik.... saya yang comei nih nak kuar la. tunggu 5 minit 10 minit tak muncul gak pakcik nih. reverse je la. seb baik tak kene kalo tak calar lagi sebelah huhuhu. 

malang tak abis sampe kerumah kene bebel pulak pasal ciuman manja tadi tuh. kepala aku pulak terantuk dinding. tersalah landing....line internet pon cam sepot kejap ade kejap takde. yang nih dah biasa. tapi aku tengah tension nih mau cam nak campak laptop.eiiii jangan melayang lagi RM kang.

hari nih dah macam lebai malang lak. asik kene jek..seb baik tak kene sumpah kat atas jalan raya.

No comments:

Post a Comment

LOVELY LOVER